Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Albumsession på P3 NU!... nogen der kan optage?
(1 viser) (1) Gæst
Her snakkes om alt vedr. Kashmir
  • Side:
  • 1

EMNE: Albumsession på P3 NU!... nogen der kan optage?

Albumsession på P3 NU!... nogen der kan optage? 6 måneder, 3 uger siden #123397

Hejsa

Jeg har netop opdaget at der kommer Kashmir Albumsession på P3 IDAG kl. 18-20.

Er der nogen der kan optage det? Jeg har desværre ikke selv mulighed for det...
Jesus loves you...
<br />But Satan has cookies!

Sv: Albumsession på P3 NU!... nogen der kan optage? 6 måneder, 3 uger siden #123398

Hey

Jeg har en optagelse fra P3's 192kbs stream af hele album session programmet, som jeg med glæde vil dele med jer andre herinde

Har lagt den på uploading.com
Her: uploading.com/files/db25f921/10-27-11%2B...he%2BGood%2BLife.mp3

Kashmir hilsner
Agge - Ham med bordtennisboldøjnene
Sidste redigering: 6 måneder, 3 uger siden af AggeLarsen. Begrundelse: link virkede ikke

Sv: Albumsession på P3 NU!... nogen der kan optage? 6 måneder, 3 uger siden #123399

Fedt tak - dejligt med endnu et genhør - kunne nu også være fedt, hvis man ku høre hele koncerten uden pauser - men måske er det der p3 oploader på mandag;-)
Nåh ja, nu jeg skriver herinde - den nye greatest hits lyder spændende - fedt med u-udgivne numre:
Trackliste:

Electrified Love
Still Boy
Mouthful Of Wasps
Bewildered In The City
Pursuit Of Misery
Break Of The Avalanche
Splittet Til Atomer
The Cynic
Kalifornia
The Curse Of Being A Girl
She's Made Of Chalk
Supergirl
Rocket Brothers
The Aftermath
Cellophane
Surfing The Warm Industry
In The Sand
Evermore
Graceland
Make It Grand
Miss You
Mom In Love, Daddy In Space
Lampshade
Little & The Vast
Vote 4 Dick Taid
Bring Back Superman
Gloom
Leather Crane
Rose
The Story Of Jamie Fame Flame
Art Of Me
Child Of A Distant Cult
"Half of what I say i meaningless - but I say it so the other half may reach you" Khalil Gibran

Sv: Albumsession på P3 NU!... nogen der kan optage? 6 måneder, 3 uger siden #123400

Jeg tror det er hele koncerten der kommer op uden pause og kommentarer på mandag
Ser ud til at være en lækker trackliste til Katalogue, eneste numre jeg ikke har/har hørt er Evermore og Electrified Love. Glæder mig til at læse den booklet der kommer med pladen

Kashmir hilsner
Agge - Ham med bordtennisboldøjnene

Sv: Albumsession på P3 NU!... nogen der kan optage? 6 måneder, 3 uger siden #123401

Håber det måske er en hidtil u-udgivet studie-version af Cellophane, det kunne være lækkert...og også fedt at de har Child of a distant cult live med fra dm i rock '93. De eneste to numre jeg virkelig savner er Daddys Carbaret og Melpomene (hvordan kan Kashmirs bedste nummer mangle;-))

Nåh men Agge, kan du så også lave sådan en mp3 version af koncerten hvis den bliver oploaded som du siger på mandag? ville være for sejt!
"Half of what I say i meaningless - but I say it so the other half may reach you" Khalil Gibran

Sv: Albumsession på P3 NU!... nogen der kan optage? 6 måneder, 3 uger siden #123402

Ja, det kunne være super fedt med endnu en udgave af Cellophane!!!
Der er så mange fede numre der kunne have været med, de kunne næsten bare have udgivet en boks med alle deres plader og så nogle opsamlinger af b-sider og andre numre der ikke er hørt før.

Jamen det burde da være muligt at lave sådan en, skal i hvert fald nok gøre et forsøg
Følgende bruger(e) har sagt tak: Bror Salsa

Sv: Albumsession på P3 NU!... nogen der kan optage? 6 måneder, 3 uger siden #123404

Så er koncerten kommet op på P3's hjemmeside og jeg har lavet en MP3-fil med koncerten, den kan hentes her:
uploading.com/files/6659b7c1/Kashmir%2BK...fe%2BAlbum%2529.mp3/

Desværre er det kun numrene fra The Good Life der er med, så de 9 ekstranumre fra Zitilites, No Balance Palace og Trespassers er ikke med, så det er IKKE HELE koncerten.

Sv: Albumsession på P3 NU!... nogen der kan optage? 6 måneder, 3 uger siden #123405

Fedt tusind tak - lækkert at ha' det samlet...

var der 9 ekstra numre?

Da jeg så dem om fredagen var der kun 5; Mouthfull of Wasps, The Cynic, The Aftermath, Surfing The Warm Industry og She's made of Chalk.

Sv: Albumsession på P3 NU!... nogen der kan optage? 6 måneder, 2 uger siden #123406

• Paulus
  • IKKE ONLINE
  • Little Demons
Til den sidste koncert i Aarhus, fredag den 28. spillede de som ekstra:
Mouthful
Cynic
Aftermath
Surfing
Made of Chalk
Dick Taid
Jamie Fame Flame

Sv: Albumsession på P3 NU!... nogen der kan optage? 6 måneder, 2 uger siden #123407

@Paulus: Ej er noget misundelig over at de spillede Vote 4 Dick Taid og Jamie Fame Flame i Århus!

Nu kan jeg ikke huske alle numrene der blev spillet ekstra ved den første koncert i KBH, men de var inde tre gange mere efter The Good Life og spille numre, mener at der var mere end 5 men er ikke 100% sikker på at der har været ni men det var deroppe af.

Sv: Albumsession på P3 NU!... nogen der kan optage? 6 måneder, 2 uger siden #123408

Til den koncert jeg så i kbh om fredagen, spillede de helt sikkert kun 5 ekstra numre;-) det står også i et par anmeldelser så vidt jeg husker...men en fantastisk koncert var det nu, uanset om de spillede vote 4 Dick Taid og Jamie Fame Flame eller ej;-)

Sv: Albumsession på P3 NU!... nogen der kan optage? 6 måneder, 2 uger siden #123410

Okay Men de var i hvert fald på af tre gange og give ekstranumre... kan være det var fordi de blev afbrudt af at lyset lige pludselig tændtes fordi der var nogle der havde stjernekastere med.
Men ja det var en super fedt koncert også selvom de ikke havde nogle af de gamle numre med, men det kunne stadig have været mega fedt hvis de havde haft nogle med

Sv: Albumsession på P3 NU!... nogen der kan optage? 6 måneder siden #123414

Tusind, tusind, tusind tak for koncert-mp3'en. Du har reddet min måned.
I'm a-gonna make myself a pigeon pie
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 1.55 sekunder

Aktive forum tråde

Nyheds kommentarer